Verzending & Retour

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen veertien (14) dagen aan Salon C te retourneren. De artikelen van uw retourzending ontvangen wij graag, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat, onbeschadigd, ongebruikt en nog steeds verzegeld en voorzien van kaartjes retour. Producten die geen verzegeling hebben ( zilverafdekking ) kunnen niet teruggenomen worden, omwille van houdbaarheid en hygiene.

U dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden artikelen om te gaan. U heeft het recht om de artikelen te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang u nog niet besloten heeft het artikel te behouden, mag u het niet gebruiken. Wanneer u het artikel voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of u het daadwerkelijk wilt behouden, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering. Wij hebben het recht op een vergoeding wanneer u het artikel gebruikt retourneert.

U kunt ook per e-mail/post aangeven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, of door het invullen van een email. U bent echter niet verplicht te mailen, want ook zonder mail geldt het herroepingsrecht. Na ontvangst van uw bestelling heeft u veertien (14) dagen de tijd om u te beschikken op het herroepingsrecht. In het geval van een deellevering gaat het herroepingsrecht in op het moment dat u de laatste deellevering van uw bestelling heeft ontvangen. Vanaf het moment dat u aangeeft u te willen beschikken op het herroepingsrecht heeft u nog eens veertien dagen de tijd om uw bestelling te retourneren.

Retour – Bpost
U kunt uw pakket retour sturen via Bpost gebruik hiervoor het contactformulier.
Uiteraard kunt u de artikelen ook via een andere vervoerder retourneren, echter zijn de verzendkosten altijd voor uw rekening.

Hoe kan ik een artikel ruilen?
U kan ons deze gewoon toesturen en omruilen in iets anders, dit gebeurt in de winkel of via mail.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt, u kan dan in de mededeling melden wat u ter vervanging wilt.

Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.
U kunt via email een vervangend artikel aanvragen en alsook zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Indien iets niet klopt
Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via Cato.d@hotmail.com